Sunday, December 7, 2014

Seened

"That moment when someone has seen your message and doesn't reply"

Mulle ei meeldi selline asi. Kohe üldse mitte. Eriti nõme on veel see, kui sa esitad mõne küsimuse, mis on sulle tähtis ja nad on seda näinud aga nad ei vasta. Minge persse. Olgu, ma saan täiesti aru, kui on kiire, ning antud hetkel pole võimalik vastata, aga pole ju nii kuradi keeruline öelda näiteks, et "Vabandust, mul on hetkel veidi kiire, ma vastan niipea kui saan."  Ma pole päris täpselt aru saanud, miks nii tehakse. Kas ollakse siis solvunud või üritatakse näidata, et wow, ma olen väga tegus inimene, mul pole aega rääkida. Ma tean, et mõni teeb seda sellepärast, et nad ei soovi temaga rääkida, kuid miks siis ignoreerida? Võib ju lihtsalt öelda, et temaga ei soovita suhelda. Miks kõike nii keeruliseks teha? 

Ma ei talu tegelikult väga paljusid asju, kui see teema on kindlasti minu esikümnes. Väga tavaline on ka olukord, mis näeb välja umbes selline:
Mina: *väga pikk tekst täis palju filosofeerimist ning elu defineerimist*
-paar sajandit hiljem-
Teine inimene: "Mhmm"/ "Olgu"/ "Eksole" vms
Mina: *mingi tähtis küsimus, millele oleks kiiremas korras vaja vastust*
-paar päeva hiljem, kui see küsimus enam tähtis pole-
Teine inimene: "Mdea"

Olgu, nii ekstreemne see muidugi pole, aga ma olen kindel, et paljud saavad relate'ida. Kui sa tunned, et sa oled mingilmääral see inimene, kellest siin jutt käib, siis palun lõpeta. Palun. 

Kui sa ei viitsi kellegagi rääkida- ütle talle, et sa ei viitsi rääkida
Kui sul pole aega, et rääkida- ütle talle, et sul pole aega
Kui sa ei oska midagi tarka öelda- vii teema sinna, kus sul on midagi tarka öelda
Kui sa oled inimese peale solvunud- siis lahendage see kuradi probleem ära, mitte ära eelda, et see kui sa oled tema kirja "näinud" ja ei vasta, siis see teine järsku mõistab, kui halb inimene ta on. Tõenäoliselt solvub tema su peale rohkem.
Kui sa kavatsed inimest mingi aja pärast ignoreerima hakata- ära kirjuta talle üldse. Ära ole nõme.

Teine väga not okay asi minujaoks, mis ka mingis osas siia teema alla käib on see, kui kellegagi hakatakse suhtlema, mingi aeg saadakse ülihästi läbi, suheldakse igapäevaselt ja siis ühel hetkel vajub see lihtsalt ära. Ma ei tea, ehk ma ise teen midagi, aga see viib alati tuju väga-väga alla. Mu üks kõige halvemaid harjumusi on see, et ma suudan alati üle mõelda seega kui midagi sellist peaks juhtuma, siis ma võin nädalaid sellest mõelda ning arutleda miks nii läks ja kas mina olen selles süüdi. Lisaks sellele olen ma väga arg, seega ei julge ma enamasti inimese enda käest küsida, mistõttu ei saagi ma teada tegelikku põhjust.



Kuna Kätlin tahtis minuga õue minna, siis ma siia täna rohkem ei kirjuta. Arvan, et värske õhk teeks mulle head. Õues on suht chill ka, selline natuke udune ja rahulik. Teile üks väike must do: kuna homme algab jälle kool ja stress on üks peamisi põhjuseid, miks surrakse varakult, siis
1) Pane põlema mõned küünlad (eriti head on lõhnaküünlad, viirukid jms)
2) Pane peale enda lemmik playlist, mis ei oleks too depressive ega liiga energiline. Selline rahulik.
3) Pane selga oma kõige mugavamad riided, kui soovid, võid kasvõi alasti olla.
4) Lama voodile või põrandale või ükskõik kuhu, kus sul oleks hea ning mugav.
5) Ole nii ja mõtle headele asjadele enda elus (kasvõi see, et oled elus ning näed) minimaalselt pool tundi, mida kauem seda parem.

Tõsiselt ka, proovige seda. Ideaalne oleks, kui teha seda iga päev. See on ülirahustav ja pärast on kuidagi kergem olla. :)

Ilusat pühapäeva!

2 comments:

  1. Appi, mulle nii meeldib su blogi! Sa lihtsalt oskad midagi loetavat kirjutada.

    ReplyDelete
  2. Samad sõnad. Sa võiks edasi kirjutadaaaaa!!!!!

    ReplyDelete