Tuesday, December 23, 2014

PÜHA SIDRUNIJUMAL KAS SEE ON TÕESTI UUS SISSEKANNE??


"Jaa, ma hakkan peaaegu iga päev kirjutama" LIES!  Vabandustvabandustvabandust, et ei ole siia midagi jõudnud kirjutada. Ma tunnistan ausalt: ma pole lihtsalt viitsinud ja pealegi kirjutan ma seda blogi vist ainult enda jaoks, sest keegi seda niivõinaa ei loe. "Oh my god, Marilin, who cares about your thoughts about the life and universe?"  

Noh jah. AGA ma ei kustuta seda blogi ära, ega jäta asja katki, sest ma olen mõistnud, et sellest on mulle isegi natuke abi olnud. Ehk siis kui ma jälle ülegenereerin, siis ma saan need mõtted vähemalt kuhugi kirja panna, et ma peaks neid oma ajus hoidma, sest ma tean, et nad on mul kuskil kirjas. That sentence tho'...

Igastahes... jõulud. Ärge minust valesti aru saage, jaaa, piparkoogid ja kingid ja muu säärane on tore aga ma ei näe jõuludes enam ammu mingit mõtet. "Jõuludega tähistatakse Jeesus Kristuse sündi"  Kas ma olen usklik? Ei. Kas mul on mõtet Jeesuse sündi tähistada? Ei.
Paljud arvavad ka seda, et jõulud on see aeg, kui tuleb teha palju head ja perega koos olla. Bullshit. Kas Te tõesti usute, et kui jõuludeaegu kodutule viieka ette viskate, siis kõik sitt mis elu jooksul korda saatnud olete, saab järsku lunastatud? Või, et kui korra aastas üheskoos lauda istute, siis olete traditsiooniline Ameerika 1970'te reklaampere?

Las ma räägin veidi enda 'pere' traditsioonidest: ütleme nii, et mu kasuisa-poolne suguvõsa, kes mulle otseselt midagi tähenda, tuleb meile. Siin on suur laud, sööme, tehakse magedaid nalju, räägitakse natuke liiga valjult, jagatakse kinke ja siis süüakse-juuakse edasi. Umbes see aeg lähen mina enda tuppa ja veedan terve õhtu vaikselt joonistades/ kirjutades ning muusikat kuulates. Kas ma tunnen end kuidagi teistmoodi? Täis jõulurõõmu ning pereühtsust? Ei. Lihtsalt tuju läheb veel hullemaks, sest see kõik on nii pointless pealegi ei saa ma väga rahus olla, sest uksest käiakse pidevalt sisse-välja.

Ma üritan mitte kõike ilusat siiski ära rikkuda. Jõuludel on häid külgi ka. Näiteks odavad mandariinid. Mandariinid on päris head, eks? Ja noh.. pean tunnistama, et jõulutuled ja paksult langev lumi on ka päris kena. Eriti kaunis on siis, kui sa kuulad rahulikku muusikat, vaatad pimedas üles tänavalaternaid ja sa näed, kuidas valgusvihus lumehelbed langevad. See on minu "asjad, mis mulle talve puhul meeldivad" nimekirjas esikohal kindlasti.

Kell on nüüdseks 23:28 ja mina peaksin end magama (loe: voodis lamama kella 3-ni öösel ja mõtlema lollide asjade peale ja seejärel kogemata kõrvaklappide vahele magama jääma, et siis hommikul avastada, et olen järjekordselt need perse keeranud) sättima. Ma täna ei otsi teile tumblrist pilte vaid panen hoopis ühe enda kõige hiljutisema joonistuse siia, mis ei olnud päris see, mis ma esialgu plaanisin but oh well.



Odavaid mandariine!


1 comment:

  1. Kahju et sa enam pole kirjutanud.
    Minule sinu tekst küll täiega meeldib :D

    ReplyDelete