Friday, December 5, 2014

Mis olevus ma üldse olen?

Ma usun, et enamus teavad minust niipalju, et olen mingi jorss Jõgevalt: kes teab minust rohkem, kes vähem. Tõde on aga see, et ma olengi üks jorss Jõgevalt AGA igal Jõgeva jorsil on omad erilised magical tunnused, mille poolest me ühte jorssi Jõgevalt teisest jorsist Jõgevalt eristame.

Eelneva ilmestamiseks ma arvan, et võiks kirjutada mõne fakti enda kohta (the following might and might not be true, you'll figure it out sooner or later)

1. Ma olen 16aastane, ma ei söö liha ja ma armastan loomi natuke liiga palju.
2. Mulle kohutavalt meeldib hambapasta maitse ja kõik mis selle maitset meenutavad (nätsud, suuvesi jms) Feel free to judge.
3. Ma räägin pooleldi inglise keeles, pooleldi eesti keeles, ma vabandan selle pärast aga ma mõtlen inglise keeles nii tihti, et ma olen unustanud, kuidas mõnda sõna eesti keeles väljendada.
4. Mulle meeldivad igasugused creepy'd asjad (sealhulgas creepypastad, õudukad ning niisama kõledust tekitavad pildid ning videod)
5. Kui Te esimesest punktist veel järeldada ei jõudnud, siis jah, ma olen vegetaarlane s.t ma ei söö liha. Ma kindlasti räägin kunagi hiljem põhjustest.
6. Ei, ma ei vihka inimesi, kes söövad liha. Minuarvates on see iga inimese oma asi. Küll aga ei tolereeri ma seda, kui keegi tuleb mulle ütlema, mida ma oma eluga pean tegema.
7. Ma olen natuke antisotsiaalne. Mul on enamusega inimestest keeruline suhelda, sest ma ei tunne end nende seltsis mugavalt.
8. Ma olen antonüümide kogum. Mul on samal ajal ülipohhui ning samas hoolin liiga palju, ma võin olla korraga väga rõõmus ning väga õnnetu, natuke OCD-lik ning natuke liiga laisk, et midagi enda elus korda teha and the list goes on.
9. Ma kirjutan seda blogi, sest Anna-Maria lubas mu blog-buddy siis olla.
10. Ma armastan muskelautosid ja need luksusautod ei paku mulle absoluutselt huvi.
11. Ma joon enda kohvi tavaliselt ilma piima ning suhkruta, ehk siis mustalt ja ma ei saa enda päeva ilma kohvita alustada.
12. Mu tujud varieeruvad masendunud ja motivatsioonitust normi ja heal juhul motiveertud olekusse.
13. Mul tuleb motivatsioon peale alati kas siis öösel kell 2-3 või paar minutit enne kui pean hakkama kooli minema ning see kaob selleks ajaks, kui mul reaalselt oleks aega midagi kasulikku teha, ära.
14. Mu url on selline, sest see on ka mu tumblri url ja ma ei viitsinud midagi uut genereerima hakata.

Ma rohkem fakte ei kirjuta, sest Anna-Maria arvates oli see liiga 2013. Ma võtan siinkohal endale lubaduse kirjutada siia blogisse rohkem kui ainult ühe postituse, kui ma saan sellega hakkama, ja kirjutan oletame, et 5 postitust, mis käsitlevad maailma ja universumi minu vaatenurga alt, siis ma ostan endale kelgu ja lasen sellega mäest alla (ausalt ka).

Ma täna rohkem ei kirjuta, sest ma lubasin, et teen reedel (ehk siis täna) oma toa ilusti korda ning vaatan ühe filmi lõpuni.

Ma annan liiga palju lubadusi.

Aga ma soovin Teile kaunist õhtut. Nägemist ja olge produktiivsed.

No comments:

Post a Comment